Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~opcplbcbs | użytkownik

imię i nazwiskoJ&S adresWarszawa zarejestrowany19.03.2008 @23:24:20 ostatnio na stronie24.01.2016 @15:32:41

Fotografia to moja pasja hehe jak wielu na tym portalu chcę się uczyć pogłębiać swoją wiedzę by być coraz lepszym w tym co robię.

Proszę o rzetelne, konstruktywne komentarze gdyż tylko takie są coś warte i z takich, można czegoś się nauczyć!

Pozdrawiam odwiedzających i jeszcze bardziej nieliczną grupę obserwujących mnie użytkowników!!

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu10302940
digarty76 komentarze1768 posty na forum11

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~owca1990    16.11.2009 @19:45:06
thank U
~aine77    06.11.2009 @22:35:00
dopiero zobaczyłam wpis, dzięki wielkie!
~drzazga92    04.11.2009 @22:46:32
dziękować :D
_______
"Diabeł nie śpi... Z byle kim"
~jarjar69    31.10.2009 @18:42:17
UDANYCH FOTEK
!FrodoK    30.10.2009 @12:32:42
Dziękuję
~ROMARIO7ELSI    26.10.2009 @14:41:54
dziękuje i pozdrawiam
~rule84    20.10.2009 @19:35:12
~EwaKa    17.10.2009 @12:36:06
(:
~akardo    13.10.2009 @17:37:44
dziękuje
~pierozek95    13.10.2009 @15:59:53
dziękuje za opinię.
~guskaaa    03.10.2009 @20:04:07
dziekuje ^^
~rule84    23.09.2009 @09:28:39
~owca1990    18.09.2009 @19:03:59
mowisz serio? dziekuje
~shh    18.09.2009 @14:56:19
dzięki ; )
~BarbaraMCygan    18.09.2009 @14:30:27
ojej, dzięki pozdrawiam
~chimiczewski    18.09.2009 @12:03:42
thx
-kudlata0    18.09.2009 @11:46:51
Grazie ;D
~milentarasta    15.09.2009 @00:33:21
Dzieki
_______
A person is a person , because of other people .
~agasaia    13.09.2009 @03:13:47
dzięki
~sylwiowa    11.09.2009 @22:50:44
merci )
ciekawa galeria ^^ pzdr
~factum    11.09.2009 @22:41:28
dzieki, dzieki, dzieki
_______
Piorunochron na szczycie wiezy koscielnej jest najlepszym dowodem
na to, ze wszyscy miewamy czasami watpliwosci.
~gliderka    11.09.2009 @14:22:17
znów będą...jeszcze tylko 9 i pół miesiąca :D
_______
"oczy widzą, uszy - słyszą, a serce - i tak wie swoje"
~owca1990    09.09.2009 @04:12:04
dzieki
~Lucemrod    09.09.2009 @00:13:16
_______
...Twoja opinia koleś jest jak dziura w du...e, każdy ma własną!
http://www.digart.pl/grupy/13793/Abandoned_Places/
~ahawa7    08.09.2009 @22:17:41
Dziekuje za odwiedziny
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt